About Me

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
status : taken by Nurul Fatihah Bt Zamri

Saturday 2 July 2011

~Mulakn Hidup Yang Baru~

Tidak dinafikan lah...org yg aku syg sudah menjadi hak milik org lain...
mmg susah nk trima...tpi dsebabkn dari nasihat sahabat handai n ibu bpa...
aku telah belajar apa yg dkatakn takdir..ak bersyukur kerana masih lg
ada org yg msih sygkn aku..bru aku sedari slama ni aku telah melupakn mereka...dan akhirnya Allah s.w.t telah buktikn kpda aku msih ade org yg sygkn aku..


~Terima Kasih Semua~


So skrng...aku sudah hidup single...yahoooo! aku sudah bebas dehh...hehe
tpi melalui saat getir nie...ak xkata lah bgitu mudah...
wlaupun sukar aku utk lupakn dia...tpi aku cuba...
n aku kne trima..."dia boleh hidup tampa aku,kenapa tidak aku".
betul lah kata org...cinta sejati hnya dtg sekali...so aku akn usaha utk mencari
cinta yg betol2 sejati wat aku...sesungguhnya Cinta teragung itu dtgnya dri Allah s.w.t.
yg pasti setiap kali aku berdoa...aku akn doakn Allah temukan jodoh pda org yg betol2 sygkn aku n die boleh trima aku seadanya...Aminnnn..



2 comments:

  1. hahahaha... abg tolong gelakkan je.. cinta pada Allah... maka Allah akan temukannya nanti :)

    ReplyDelete